de-gelukkige-eter_carola-van-bemmelen_hoe-werkt-het-def
de-gelukkige-eter_carola-van-bemmelen_online-programma-mobiel
de-gelukkige-eter_carola-van-bemmelen_hoe-werkt-het-def

In drie stappen naar een relaxte relatie met eten

We weten allemaal hoe het werkt met gezonde voeding. Toch blijven we kiezen voor pizza, patat en chocola, mislukken zo ongeveer alle diëten en worden we steeds dikker en ongezonder. Ontdek hoe dit zit en hoe je weer een relaxte relatie met eten krijgt.

In het online programma leer je onder mijn persoonlijke aandacht hoe je de juiste eetstructuur voor jouw brein stapje voor stapje kunt implementeren. Zodat je oerbrein heerlijk verder slaapt en jouw gezonde voornemens niet langer dwarsboomt.

Het logische vervolg op De Gelukkige Eter online: oefen een jaar lang iedere dag jouw gelukkige eetgewoonten en leer hoe je jouw brein kunt managen. Met een heel jaar lang diepgaande informatie, live workshops, masterminds, en opdrachten.

We weten allemaal hoe het werkt met gezonde voeding. Toch blijven we kiezen voor pizza, patat en chocola, mislukken zo ongeveer alle diëten en worden we steeds dikker en ongezonder. Ontdek hoe dit zit en hoe je weer een relaxte relatie met eten krijgt.

In het online programma leer je onder mijn persoonlijke aandacht hoe je de juiste eetstructuur voor jouw brein stapje voor stapje kunt implementeren. Zodat je oerbrein heerlijk verder slaapt en jouw gezonde voornemens niet langer dwarsboomt.

Het logische vervolg op De Gelukkige Eter online: oefen een jaar lang iedere dag jouw gelukkige eetgewoonten en leer hoe je jouw brein kunt managen. Met een heel jaar lang diepgaande informatie, live workshops, masterminds, en opdrachten.

Word weer een relaxte eter

We weten allemaal prima wat we moeten doen voor een gezond lichaam, bakken met energie en een strakke buik. Helaas is het lastiger dan het lijkt om al deze gezonde gewoonten in de praktijk te brengen: ondanks de prachtige beloften van honderden diëten, voedingsplannen en gezondheidsgoeroe´s zijn we te vet, te lui en te moe. Het heeft alles te maken met hoe je oerbrein gestrikt is.

Je kunt nog zoveel kennis hebben over gezonde voeding. Je kunt nog zo goed weten hoe alles werkt. Wanneer je niet weet hoe je oerbrein omgaat met eten, gaat al deze kennis je niet helpen. Sterker nog: waarschijnlijk maakt het je alleen maar gefrustreerder.

Je mensenbrein is de ´dieetbaas´

Je mensenbrein weet prima wat je moet doen als het gaat om het bereiken en behouden van een goede gezondheid en gezond gewicht. Het weet exact wat er staat in de waarschijnlijk tientallen boeken over gezondheid die je in je kast hebt staan. Het punt is alleen, dat je mensenbrein slechts 1% beslissingsbevoegdheid heeft als het gaat over wat je eet. De overige 99% van al je eetkeuzes wordt onbewust gemaakt door de grote eetbaas: je oerbrein. En die is niet echt gecharmeerd van sla en groene smoothies. Die heeft liever patat, taart en chocola. Tsja.

Je oerbrein is de grote ´eetbaas´

De eerste stap die je dan ook dient te zetten als je weer lang en gelukkig wilt kunnen eten, is niet het verzamelen van nog meer kennis over voeding, het volgen van het zoveelste dieet of het nog bewuster worden van waarom je eet. Je 1% mensenbrein weet namelijk echt wel hoe het zit. Veel slimmer is het om de intuïtieve eetstrategie te ontdekken die nodig is om die 99% te beïnvloeden.

Dit kun je leren en: je kunt er goed in worden. Zo goed zelfs dat je oerbrein je gaat helpen om automatisch iedere dag de juiste keuzes te maken voor jezelf. Zonder dat je er ook maar één moment over hoeft na te denken. Je moet alleen even weten hoe je het moet doen. Optimaal communiceren met je oerbrein. En je oerbrein verleiden tot het maken van gezondere eetkeuzes. Exact dat is waar de Gelukkige Eter je bij gaat helpen.

Zodat je....

  • Jezelf (eindelijk) kunt bevrijden uit de ´eet-dieet-spiraal´
  • Moeiteloos de juiste keuzes gaat maken voor jezelf
  • Eindelijk je kennis over voeding en gezondheid in de praktijk kunt blijven brengen
  • Rust krijgt in je hoofd
  • Jezelf exact datgene kunt geven wat je nu nodig hebt
  • Je nooit meer schuldig voelt over wat je eet (of niet eet)
  • Nooit meer op dieet hoeft
  • Weer relaxt kunt omgaan met eten
>